Wednesday, January 17, 2007

Misi Banjir Kg Sembrong!!!

Oleh sebab sekarang ni musim banjir kat Johor, dan sebagai anak jati Johor (hehehe), aku pun join le misi bantuan mangsa banjir yg kompeni aku sponsor. Walhal aku malas nak pergi sebenarnya sbb yg ikut nnt org kenamaan, sure byk suruh dari buat kerja... maksudnya, more work for me and my team... hahaha.

Anyway, ye la dah nama misi bantuan, sudah tentu la ianya sesuatu yang baik untuk membantu sesama manusia ni tak kira la bangsa, agama dan darjat. Ustaz aku masa kat sekolah dulu kat kalo bantu org dlm susah ni jadi fardhu kifayah... dpt pahala byk oooo...!

So, akan ada rombongan sebuah van dan beberapa buah kereta yg akan membantu mangsa banjir Kg Sembrong, Kluang.

I will snap some pictures for your viewing pleasure.

Doakan la amal aku ini diterima Allah, dan semoga aku dijauhkan dari hasad dengki dan khianat.

Amin.

2 comments:

Nadia said...

kecit sungguh tuwisan.. tuka la template lain..

Unknown said...

uiks!!

bila pulak ko berubah rajin p tolong2 orang ni...?? (menggaru kepala yang tak gatal... sambil muka berkerut tanda konfius...!!)